בעולם בו עצב ודיכאון מלווים את כולנו בשלבים שונים בחיים, כל אחד מאתנו מחפש דרכים פשוטות וטבעיות שיטעינו אותנו באנרגיות חדשות, שמחה ורעננות מתפרצת שתשנה את מהלך היום מן הקצה אל הקצה.

אספנו עבורכם את כל הסודות והרעיונות היצירתיים שיעלו חיוף בפניכם.
יוגה, פילאטיס ופלדנקרייז- הדרך הטובה ביותר לשמור על גוף יציב ושמחת חיים.
בעוד שנפילות, מעידות ושבירת עצמות משאירים אתכם בבית ללא תזוזה ומביאים לעצב ודיכאון, תרגילי פילאטיס, יוגה ופלדנקרייז הם הפתרון האולטימטיבי שיעזור לכם לשמור על הליכה יציבה ואיזון רגשי.
שמירה על איכות השמיעה. הימנעו מהרכבת אוזניות והקשיבו למוזיקה, סרטים וטלוויזיה בווליום נמוך, שכן אובדן שמיעה יכול לעורר תסכול עמוק ומצבי רוח.
תיהנו מהאנרגיות הטובות של השמש במיוחד בימי החורף האפורים.
שעה או אפילו חצי שעה של ויטמין D ישירות מהשמש תטעין אתכם באנרגיות טובות, תשפר את חילוף החומרים שלכם ותסייע לפעילות תקינה של הלב וכלי הדם, במיוחד בימי החורף בהם כל אחד מאתנו רואה פחות שמש.
צאו לחצי שעה של פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע.
פעילות גופנית משפרת את התפקוד המוחי הקוגניטיבי שלנו ומשחררת אנדורפינים בגופנו. האנדורפינים מחזקים את הביטחון העצמי שלנו ומעוררים שמחה ואנרגיות רעננות, וכל זאת בשעה וחצי בשבוע בלבד.
שינה טובה היא מפתח חשוב להעלאת אנרגיות חיוביות לאורך כל היום.
שינה טובה היא שינה בת שש וחצי – שמונה שעות, בה הגוף מבצע אתחול מחדש, ואוגר אנרגיות מחדש. מחקרים מראים כי הקפדה על שינה נכונה מעלה פלאים את רמת השמחה ואיכות החיים ומונעת דיכאון.
הקפידו על תזונה נכונה.
תזונה נכונה עוזרת לגופנו לתפקד בצורה יעילה יותר ומונעת את היווצרות התנאים הפיזיולוגיים המקדימים להתפתחות דיכאון ומחלות קשות. אכלו במשך היום בצורה מסודרת בארוחות קטנות , ושמרו על רמת שובע מספקת. הקפידו לשלב בארוחות הבוקר, הצהריים והערב שלכם חלבון, פחמימות מורכבות וירקות עם הרבה ויטמינים.
הוסיפו לתזונה הבריאה שלכם תוספי תזונה שירימו לכם את מצב הרוח. כאן נכנס לתמונה SAFFRROX - התוסף המשובח מבית חברת נווה פארמה המבוסס על תמציות זעפרן, כורכום, חומצה פולית, מגנזיום ו-ויטמין B.

מרכיבים אלה המעלים את רמות הסרוטונין והדופמין בדם, שומרים על האנרגיות לאורך כל היום ומשפרים את המצב הרוח.
לפרטים נוספים ורכישה היכנסו »