עכשיו זה בדיוק הזמן הנכון להבין למה זה קורה וכיצד תוכלו לצאת מזה!
כל מה שאתם צריכים לדעת על השפעותיו של שעון החורף והטיפים המושלמים שיאפשרו לכם להיות במיטבכם וליהנות מהחורף!

למרות ששעון החורף מביא אתו שעה נוספת ביממה בה תוכלו לישון ולהתפנק עוד קצת מתחת לשמיכה, הרי שמחקרים מצביעים על כך שיותר ויותר אנשים מתקשים להתמודד עם התוספת של שעת חושך נוספת ביממה ונוטים להיכנס לדיכאון בתקופה זו של השנה. הם חשים חרדה, אבדן מצב רוח, אבדן עניין בפעילויות שבדרך כלל גורמת להם הנאה ודחף מיני נמוך.

כיצד זה מתקשר לשעון החורף אתם שואלים?

שעת האור שאובדת לנו, בשעות אחר הצהריים, היא בדיוק השעה בה רב האנשים נמצאים בחוץ, בנסיעות, בדרכם הביתה מהעבודה, מביאים את הילדים לחוגים או סתם מבלים, בזמן שבשעת האור המתווספת בבוקר, רוב האנשים נמצאים בבתיהם מתכוננים ליום שיבוא.

לכן, למעשה, אנחנו מאבדים שעת אור אחת. מה שמשפיע ישירות על המערכות בגופנו ועל מצב רוחנו. הכיצד?

אור השמש מגביר את רמת הסרוטונין בדם וככל שרמת הסרוטונין בגופנו גבוהה יותר כך עולה מצב רוחנו. כאשר אנחנו מקבלים פחות אור, רמת הסרוטונין בגופנו יורדת וכך גם מצב רוחנו. בנוסף, גם השעון הביולוגי שלנו מוכתב על ידי האור וכאשר השמש שוקעת ופחות אור נכנס לעינינו, רמת ההורמון המלוטונין בגופנו גדלה. הורמון זה מסייע לנו לחוש עייפים יותר ומטושטשים כדי שבלילה נוכל לישון. לכן בחורף, אנו נוטים להיות עייפים יותר. תוסיפו לזה את אווירת החורף הנוקשה המלווה בגשמים, באפרוריות ובטמפרטורות הקרות ותקבלו את כל הגורמים שההצטברות שלהם מביאה לדיכאון חורף.

אז איך בכל זאת תוכלו ליהנות מהחורף כשאתם לא יכולים לבלות את רובו בחו"ל?

הנה כמה טיפים יצירתיים:
  1. התחילו את היום מוקדם- בטיול בוקר קצר לאחר הזריחה ותיהנו מאור השמש כשהוא בשיא עצמתו.
  2. מקמו במרכז הבית תיבת תאורה דקורטיבית/ מנורות קטנות שיפיצו אור מלאכותי בכל הבית.
  3. היעזרו בתוספי תזונה להפחתת הלחץ ושיפור מצב הרוח.

SAFFRROX - התוסף המהפכני המבוסס על תמציות זעפרן, כורכום, נגזרת של חומצה פולית, מגנזיום ו-ויטמין B- ה-מרכיבים המעלים את רמות הסרוטונין והדופמין בדם, שיחוללו קסמים במצב רוחכם.
לפרטים נוספים ורכישה »