מכירים את אלו שקמים כל בוקר עם חיוך על הפנים, שאין להם פקקים, מספיקים לשלב בית, עבודה, חדר כושר וכמובן לאכול רק אוכל בריא? גם אנחנו לא.
אבל למומחים של נווה פארמה יש 10 טיפים מעולים ולגמרי אפשריים לחיים מאושרים, שמחים שיעלו גם לכם את החיוך על הפנים:
  1. תגידו תודה- כן, זה נשמע מפוצץ, אבל אפשר להתחיל בקטנה: תודה לבן הזוג שלא נחר בלילה, תודה לילדים שהסכימו להתעורר ולהתארגן בשקט, תודה לתוכניות הרדיו שעוזרת לנו להעביר את הפקקים בכיף, תודה לבחור שבדיוק סיים להכין קפה במטבחון והשאיר לך מים חמים בקומקום.. הבנת לא? הרבה תודות קטנות יגרמו לך למצוא את הצד החיובי בכל סיטואציה ולהרגשת הוקרה ותודה.
  2. Face it till you make it- נכון, לא תמיד
  3. עזרה חיצונית- אין מה לעשות, לפעמים אנחנו פשוט בבאסה ובדיכי בגלל פעולה או אדם חיצוני. אבל לפעמים מדובר בתחושה ארוכה שנמשכת לאורך זמן ולא עוברת ולכן כדאי וחשוב להתייעץ ברופא ולטפל- אפשר גם בעזרת ספרוקס המורכב מרכיבים טבעיים בלבד כמו זעפרן וכורכום שידועים כמשפרי מצב רוח או על ידי אבחנה וטיפול רפואי.
  4. תלמדו מהדרך הקשה- כשנמצאים בתוך הסיטואציה לפעמים קשה להבין את השיעור שאנחנו לומדים. הסיטואציה לפעמים קשה ומורכבת אבל זכרו, מכל דבר בחיים אנחנו מקבלים שיעור חשוב ותובנות שאנחנו לוקחים איתנו הלאה. את מה שקורה עכשיו, נוכל להבין ולהסיק ממנו מסקנות רק בעתיד.
  5. תזרמו עם הסיטואציה- בחיים צריך ללמוד פשוט להגיד כן ולזרום. לא כל החלטה שעומדת בפנינו היא אקוטית ומשנת חיים. אם יש החלטות קטנות יותר (כמו מה להזמין לאכול או איזה נייר טואלט לקנות) אל תשקיעו בזה יותר מדי מחשבה ופשוט תזרמו עם הסיטואציה. לפעמים סלט זה רק סלט.
  6. תשקיעו בעצמכם- לפעמים אנחנו לא מבינים איך אפשר להכניס הכל ל- 24 שעות. ולכן, אנחנו ממליצים לכם פשוט לקחת לכם חצי שעה ביום לעצמכם: זה יכול להיות ספר, סדרה, אמבטיה נעימה, הליכה מסביב לשכונה או אפילו לשמוע פודקאסט מעניין שלא קשור לעבודה. החצי שעה הזאת ביום תעזור לך למלא מצברים ולאגור כוחות מחודשים
  7. תפתחו את הקשרים החברתיים שלכם- אז אחרי שהשקעתם בעצמכם, זה הזמן לתת חזרה לסביבה שלכם- תקבעו דייט עם בן הזוג או עם חברה או חבר. מתלבטים מה לעשות? כמובן שאפשר לצאת לבית קפה, פאב או מסעדה.. אבל אם חבל לכם על הקלוריות אנחנו ממליצים לצאת לדייט אתגרי ומגבש יותר כמו חדר בריחה, טיול אופניים או אפילו סתם לצאת לסיבוב סביב השכונה.

אנשים שונים מתנהגים שונה בסיטואציות דומות- זכרו, אתם ורק אתם אחראיים על הדרך שלכם ועל הדרך שבה אתם מגיבים ומתנהגים. זכרו, קל ונעים יותר לעבור את היום עם חיוך והרגשה טובה.